jag skrattar inte åt mig, jag skrattar med mig


#165
5 mars, 2007, 23:51
Filed under: allvar

okej. imorgon ska jag skriva ett normalt blogginlägg om… om… carl bildt. och och och… hushållsnära tjänster! jag lovar. inga inälvor, inga brandtal, inga läsarförolämpningar.

1 kommentar so far
Lämna en kommentar

kolla in gästboken på helgon…om du inte e där så ofta… där har jag en fråga… En del betraktelser roade här annars, gillade bäst att du lyssnade på 50cent när du var behövde bekräftelse eller vad det var…

Kommentar av gesp




Kommentera

