jag skrattar inte åt mig, jag skrattar med mig


#17: till Malén
23 oktober, 2006, 21:24
Filed under: allvar, klassens pajas, Uncategorized

 märklighet

Bildtext: ”Jag vill ha ögonkontakt med folk och tala om sånt jag tycker är viktigt.”

(Alt.: ”Hon var klassens pajas, men inombords grät hon.”)

3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Haha! Du är världens bästa gardin.

Kommentar av malen

Åhhhh, du är så piffig!

Kommentar av Johannes

JAG DÖR av lycka varje gång jag tänker på det där! Åh Karin, du är bättre än alla andra!

Kommentar av Lisisisisisiisisisisisiisiiiisss!




Kommentera

